Ofte stilte spørsmål

Fakturaspørsmål



Vi har mottatt faktura. Hvor finner vi mer info om tjenesten?

Informasjon vedrørende tjenesten din skal i utgangspunktet være vedlagt sammen med faktura. Ellers kan du finne mer info om våre enkelttjenester ved å besøke disse lenkene:



Vi har mottatt purring/inkasso fra Amili.

Vi benytter Amili Visma til purring og inkasso. Dersom du har mottatt purring og trenger utsatt frist, kan du sende en mail til hjelp@amili.no eller besøke Amili Inkassokrav



Vi har fått inkassovarsel, men ikke faktura?

Vi sender alle våre fakturaer som EHF. Ettersom at ikke alle foretak er ELMA-registrert, sender vi alltid en kopi til e-posten som opprinnelig inngikk avtalen. Om dere allikevel ikke har fått denne, send oss en e-post på post@mediavest.no, så hjelper vi deg.



Vi har betalt faktura to ganger.

Ettersom som at vi noen ganger sender faktura via EHF og per e-post oppstår det av og til situasjoner hvor samme faktura betales to ganger. Dersom du har betalt dobbelt er det viktig at du sender oss ditt kontonummer via e-post eller kontaktskjema og husker å legge ved ditt organisasjonsnummer slik at vi får tilbakebetalt. Legg gjerne ved dokumentasjon på dobbelbetalingen.



Vi har fått ny fakturaadresse.

Har dere fått ny fakturaadresse kan dere sende oss en mail på post@mediavest.no og be om at vi oppdaterer dette. Det er viktig at dere også informerer om hvilket selskap det gjelder. Det er svært behjelpelig om det også legges ved organisasjonsnummer – på den måten er vi sikker på at det ikke oppstår feil.



Vi husker ikke hva tjenesten vår innebærer.

Det kan av og til være vanskelig å holde oversikt over alle diverse byråer og kataloger. De fleste har sjelden kun én samarbeidspartner på digitale løsninger. Du kan lese litt om hvilke tjenester vi tilbyr ved å klikke dere inn på lenkene under;



Vi kan ikke huske å ha inngått en avtale med Mediavest.

Det hender av og til at vi mottar henvendelser fra kunder som ikke er kjent med tilsendt faktura. Det kan hende at kontaktpersonen i firmaet som tidligere inngikk avtalen har sluttet, eller at det er en annen person i bedriften (med prokura) som har inngått en avtale. Ved forespørsel via våre kontaktskjema eller post@mediavest.no sender vi dere dokumentasjon på avtaleinngåelse.

Fakturaspørsmål?

Fant du ikke svarene du så etter? Send oss en henvendelse.
Målet vårt er å få gitt deg en tilbakemelding innen 48 timer.

[contact-form-7 id=”1881″ title=”Contact form 4″]